Publikováno: .

Za negativa na internetu se považují negativní informace o vás či o o vaší  firmě. Tyto informace mohou být pravdivé nebo lživé. V obou případech zaujímají pozice ve vyhledávačích, zobrazují se na různá klíčová spojení a mohou tak narušovat vaši pověst a váš business. 

Negativum je zpravidla článek, který může být umístěn například na nějakém blogu. Může to být i zmínka v diskuzním fóru. Cokoliv co může vyhledávač zaindexovat a zobrazit.

Tyto negativa je velmi obtížné odstraňovatt. Jedinou možností je vytvářet jiný podobně optimalizovaný obsah, který je odsune s výsluní prvních stran na nižší pozice kde už tolik neškodí. I tato činnost může být velice zdlouhavá a nákladná. Vždy záleží na tom, jak silné negativum je.

Příkladem může být článek na Idnesu Cereálie, k ideálu mají daleko, který je jistě trnem v patě pro Nestlé a podobné firmy, které cereálie vyrábí.

 

Napsat komentář